Anunturi

 In atentia membrilor grupului tinta - DISSAJ (7/09/2015)

Va informam ca evenimentul organizat in cadrul proiectului DISSAJ, Conferinta de diseminare a rezultatelor, se va desfasura IN SALA AULA DIN CORPUL E AL USV, MARTI, 8 SEPTEMBRIE 2015, incepand cu ORA 10:30.

Intreaga echipa DISSAJ va multumeste pentru implicarea dvs. in cadrul activitatilor proiectului !


In atentia membrilor grupului tinta - DISSAJ (4/09/2015)

Stimate student,

- pentru a finaliza implementarea proiectului DISSAJ intr-un cadru colocvial,
- pentru DECERNAREA PREMIILOR AFERENTE ULTIMELOR COMPETITII ORGANIZATE, şi
- pentru a asigura cat mai repede EFECTUAREA VIRAMENTELOR CU SUBVEBTIILE,
va invitam sa participati la EVENIMENTUL DIN DATA DE 8 SEPTEMBRIE 2015, ORA 10:30, la o cafea si o gustare.

Atunci, in semn de multumire pentru implicarea membrilor GT in activitatile proiectului,
- VA VOM INMANA MAPA PROFESIONALA DISSAJ, PIXURI, PLIANTE si
- VOM SEMNA ULTIMELE DOCUMENTE NECESARE EFECTUARII VIRAMENTELOR CU SUBVENTIILE aferente activitatii A8 - Dezvoltarea/Inovarea, Imbunatatirea si Implementarea curriculei imbunatatite la nivelul celor 5 programe de studii de licenta si masterat din Domeniile SA si SJ in raport cu CNCIS – Proiect pilot.

La finalul conferintei se va organiza un bufet suedez cu gustari reci si calde, pe parcursul caruia puteti sa schimbati pareri/idei cu membrii echipei de proiect si cu ceilalti colegi studenti participanti.

Intreaga echipa DISSAJ va multumeste pentru implicarea dvs. in cadrul activitatilor proiectului DISSAJ.

Asteptam toti membri grupului tinta la evenimentul organizat in data de 8.09.2015, ora 10:30.

VA VOM INFORMA IN TIMP UTIL SI ASUPRA SALII DIN CAMPUSUL USV UNDE SE VA DESFASURA EVENIMENTUL.

Echipa DISSAJ

 


ANUNT PRIVIND VIRAREA SUBVENTIEI NR. 2 (26/08/2015)

Stimati studenti, membri ai grupului tinta DISSAJ,

In acesta perioada pregatim documentele financiare in vederea virarii catre dvs. a subventiei nr. 2 pentru Activitatea A8.3. Implementarea materialelor/instrumentelor didactice de invatare/continuturilor informationale sau educative conform documentelor strategice/metodologiilor de imbunatatire a curriculei.

Subventia nr. 2 va fi virata membrilor grupului tinta care au participat la implementarea curriculiei imbunatatite pentru TOATE disciplinele selectate in cadrul proiectului.

Daca va incadrati in conditia prezentata mai sus si daca v-ati modificat contul bancar de la data primirii subventiei nr.1 sau daca nu a fost cazul sa primiti Subventia nr.1, va rugam sa ne aduceti personal in data de 28.08.2015, in intervalul orar 14-18, la biroul H207 din corpul H al USV, un exemplar de extras de cont si o copie a cartii de identitate (ambele documentele pe foi in format A4).

Pe extrasul de cont trebuie sa notati cu pix albastru: numele, initiala tatalui, prenumele (+ numele de dupa casatorie, daca este cazul) si semnatura.

Pe copia cartii de identitate trebuie sa notati cu pix albastru: sintagma „CONFORM CU ORIGINALUL”, numele, initiala tatalui, prenumele,  (+ numele de dupa casatorie, daca este cazul) si semnatura.

Intreaga echipa DISSAJ va multumeste pentru implicarea dvs. in cadrul activitatilor proiectului DISSAJ si va doreste vacanta placuta in continuare.


PRELUNGIRE TERMEN DEPUNERE ESEU (23/05/2015)

Invităm participanţii la acţiunea A7.2 Caravană-concurs „Porţi deschise către învăţământ superior de calitate", care nu s-au inscris inca in concurs, să se inscrie in competitie prin realizarea unui eseu cu caracter inovativ pe tema "Cum putem contribui la creșterea accesului absolvenţilor de studii medii de toate vârstele la învățământul superior". Pentru detalii click aici.

Noul termen de depunere este pana la data de 29.05.2015 la biroul H207, persoana de contact Anca Ichim.


ANUNŢ 2 CONCURSURI DE ESEURI TEHNICO-ŞTIINŢIFICE pentru participanţii la acţiunea CARAVANA „Porţi deschise către învăţământul superior de calitate" (15/05/2015)

Invităm pe participanţii la acţiunea A7.2 Caravană-concurs „Porţi deschise către învăţământ superior de calitate", care au deținut calitatea de „promotor", să se înscrie la unul dintre cele două concursuri prin realizarea unui eseu cu caracter inovativ pe una din temele:

Concurs 1 cu tema: "Viziune personală asupra modalităţilor de creștere a calităţii programelor de studii din învățământul superior". Pentru detalii click aici.

Concurs 2 cu tema: "Cum putem contribui la creșterea accesului absolvenţilor de studii medii de toate vârstele la învățământul superior". Pentru detalii click aici.

şi să-l depună personal în format listat și semnat la data de 21/05/2015, ora 16:00, la biroul H207, persoana de contact Anca Ichim - Asistent manager.

Pentru fiecare concurs se va acorda cate un set de premii: I - 1000 lei; II - 750 lei; III - 500 lei; 2 mentiuni a cate 250 lei.

FIECARE PARTICIPANT POATE OPTA PENTRU UN SINGUR CONCURS!


ANUNT DE ACORDARE A SUBVENTIILOR SI PREMIILOR DISSAJ! (13/05/2015)

In perioada 13-20 Mai 2015 Universitatea "Stefan cel Mare" din Suceava va efectua catre membrii GT studenti viramentele subventiilor si premiilor aferente activitatilor organizate pana la data de 30 Aprilie 2015 in cadrul proiectului DISSAJ.

Va invitam sa verificati contul dumneavoastra bancar pentru a va asigura ca ati receptionat efectuarea platii.

Echipa DISSAJ


Anunt supus atentiei tuturor membrilor GT! (9/05/2015)

S-a dat startul implementarii celei de a doua activităţi la care pot participa toti membrii grupului tinta (GT).

Pentru a participa la cea de a doua activitate, unde fiecare membru al GT detine statutul de Raportor implementare, trebuie sa participati la toate colocviile si examenele din aceasta presesiune si respectiv, sesiune, precum si sa urmati indicatiile, recomandarile cadrelor dumneavoastra didactice evaluatoare, care in cadrul proiectului au dobandit calitatea de EXPERTI – Responsabili Curricula.

Numai studentii care vor participa la implementarea curriculei imbunatatite de la toate disciplinele care au fost selectate la nivelul fiecarui an de studiu, pe programe de studii si forme de invatamant, vor putea beneficia de subventie conform Contractului de acordare a subventiei pe care fiecare membru GT l-a incheiat cu Universitatea „Stefan cel Mare" in calitatea sa de Solicitant al finantarii si Beneficiar al proiectului.


In data de 07.05.2015, ora 16, in Corpul A, Sala Aula, va fi organizat Seminarul de promovare a Proiectului POSDRU cu titlul „Dezvoltarea Învăţământului Superior bazat pe competenţe prin îmbunătăţirea calităţii şi facilitarea accesului la programele de studii din domeniile Ştiinţe Administrative şi Juridice" (DISSAJ).


Anunț concurs de eseuri cu tema: "Îmbătrânire activă" (29/04/2015)

Anunt plata subventii (27/04/2015)

Anunt important (24/04/2015)

Metodologie de recrutare şi selecție a grupului ţintă - etapa 3 - (24/04/2015)

Solicitare extras de cont si copie dupa cartea de identitate pentru efectuarea platii subventiilor (19/04/2015)

Anunt prelungire termen depunere eseuri pentru toate cele 4 seminarii pe teme orizontale (08/04/2015)

Depunere eseurilor se va realiza in perioada 20 - 23 aprilie 2015, în intervalul orar 16-17 la biroul H207.

Pentru redactarea eseurilor va rugam sa utilizati machetele regasite in cadrul anunturilor de mai jos. 

Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745 610 381

Invitatie pentru cele 4 competiții aferente seminariilor pe teme orizontale 

Se vor acorda urmatoarele premii la nivelul fiecarei competitii:

I - 1000 lei; II - 750 lei; III - 500 lei; 2 mentiuni a cate 250 lei.

Se pot inscrie in competitie numai participantii de la cele 4 seminarii si numai pe tematica abordata in cadrul seminarului la care au participat.

Anunturile detaliate pentru cele 4 seminarii le identificati mai jos.

Anunț concurs de eseuri cu tema: "Dezvoltare durabila" (04/04/2015)

Anunț concurs de eseuri cu tema: "Îmbătrânire activă" (03/04/2015)

Anunț concurs de eseuri cu tema: "Egalitate de șanse" (02/04/2015)

Anunț concurs de eseuri cu tema: "Inovare şi TIC" (01/04/2015)

Anunţ viramente subvenţii – membri grup ţintă (3/03/2015)

INVITAŢIE -  Conferinţa „Calitate în învăţământul superior. Formarea inovativă de competenţe, abilităţi şi calificări în domeniile SA şi SJ în parteneriatul public-privat” (21/02/2015)

Anunt prelungire perioada de recrutare si selectie experti (09/02/2015)

ANUNT EXTRAS CONT si COPIE CI pentru efectuarea platii subventiilor (07/02/2015)

Anunţ privind selecţia experților pe termen scurt – responsabili curriculă (06/02/2015)

Anunţ prelungire termen depunere eseuri (06/02/2015)

Anunț concurs de eseuri cu tema: "Inovare şi calitate în adaptarea programelor de studii de licență și masterat din domeniile Științe Administrative și Științe Juridice la cerințele pieței muncii și societății bazate pe cunoaștere"(01/02/2015)

AfisCompetitie AfisWorkshopSA
 AfisWorkshopSA M  AfisWorkshopSJ

Lucrari inscrise si admise in Competitia Studenteasca „Zilele carierei. Calitate in formarea de competente, abilitati si calificari in domeniile SA si SJ in parteneriatul inovativ public-privat" (29/01/2015)

Sectiuni:

1 Stiinte Administrative-Licenta;

2 Stiinte Administrative-Master;

3 Stiinte Juridice-Licenta.

Anunt de organizare a Competitiei Studentesti cu PREMII - „Zilele carierei. Calitate in formarea de competente, abilitati si calificari în domeniile Stiinte Administrative si Stiinte Juridice in partenriatul inovativ public-privat" (15/01/2015)

1. Propuneri de titluri pentru lucrarile studentilor de la domeniul Stiinte Administrative - Licenta. Propunerile sunt doar orientative/exemplificative si nu obligatorii.

2. Propuneri de titluri pentru lucrarile studentilor de la domeniul Stiinte Juridice - Licenta. Propunerile sunt doar orientative/exemplificative si nu obligatorii.

3. Propuneri de titluri pentru lucrarile studentilor de la domeniul Stiinte Administrative - Masterat. Propunerile sunt doar orientative/exemplificative si nu obligatorii.
 

Anunt recrutare si selectie experti (19/12/2014)

Anunt organizare Workshop (9/12/2014)

Anunţ viramente subvenţii – membri grup ţintă (4/12/2014)

Rezultatele finale ale procesului de selecţie (etapa II) pentru grupul țintă (24/11/2014)

Rezultatele procesului de selecţie (ETAPA II) a grupului ţintă (20/11/2014)

Calendarul de recrutare si selectie a grupului tinta (12/11/2014)

Anunt prelungire perioada recrutare în vederea selecţiei grupului ţintă (10/11/2014)

Anunt completare metodologie acordare premii (21/10/2014)

Metodologie de recrutare şi selecție a grupului ţintă - etapa 2 - (6/10/2014)

Anunt recrutare si selectie grup tinta (6/10/2014)

Anunt selectie expert pe termen lung (3/10/2014)

Anunt prelungire recrutare responsabili curricula (30/09/2014)

Recrutare si selectie experti (23/07/2014)

Metodologi​e concurs anchete (7/07/2014)

Lista operatorilor de interviu si a supervizorilor (7/07/2014)

Rezultatele finale ale procesului de selecţie (etapa I) pentru grupul țintă (4/07/2014)

Rezultatele procesului de selecţie (ETAPA I) a grupului ţintă (30/06/2014)

Anunt prelungire perioada recrutare în vederea selecţiei grupului ţintă (17/06/2014)

Metodologie de recrutare şi selecție a grupului ţintă - actualizare (3/06/2014)

Sunteți aici:Home Sumar Anunturi